27 września 2021   
Szkoła Podstawowa nr 13 im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
O projekcie
 

Katarzyna Dudkiewicz, Joanna Domagała

- systematyczne sprawdzanie wiedzy i umiejętności uczniów z zakresu języka polskiego,
- badanie kompetencji polonistycznych uczniów,
- podnoszenie efektywności kształcenia i uczenia się,
- monitorowanie i analiza postępów uczniów w nauce podczas całego roku szkolnego,
- pomoc w przygotowaniu uczniów do egzaminu ósmoklasisty,
- porównanie wyniki swoich uczniów z wynikami klas z całej Polski.

Katarzyna Dudkiewicz, Joanna Domagała

- systematyczne sprawdzanie wiedzy i umiejętności uczniów z zakresu języka polskiego,
- badanie kompetencji polonistycznych uczniów,
- podnoszenie efektywności kształcenia i uczenia się,
- monitorowanie i analiza postępów uczniów w nauce podczas całego roku szkolnego,
- pomoc w przygotowaniu uczniów do egzaminu ósmoklasisty,
- porównanie wyniki swoich uczniów z wynikami klas z całej Polski.

Galeria
 
Ostatnie zdjęcia
Artykuły
 

Główne cele projektu to:
-systematyczne sprawdzanie wiedzy i umiejętności uczniów z zakresu języka polskiego,
-badanie kompetencji polonistycznych uczniów,
-podnoszenie efektywności kształcenia i uczenia się,
-monitorowanie i analiza postępów uczniów w nauce podczas całego roku szkolnego,
-pomoc w przygotowaniu uczniów do egzaminu ósmoklasisty,
-porównanie wyniki swoich uczniów z wynikami klas z całej Polski.
LEPSZA SZKOŁA to zainicjowany przez Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe w 2002 roku projekt edukacyjny obejmujący nauczycieli matematyki i języka polskiego. Nasza szkoła przystąpiła do projektu we wrześniu w roku szkolnym 2020/2021.
Uczestnictwo w owym programie wymagała od nauczyciela i ucznia ogromnego zaangażowania. Nauczyciele drukują sprawdziany dla poszczególnych klas (podawane w odpowiednim czasie na stronie www.gwo.pl), przeprowadzają je w narzuconym przez program terminie, sprawdzają rzetelnie według otrzymanego standaryzowanego klucza, poprawiają wraz z uczniami, wskazując im mocne i słabe strony, umiejętności, nad którymi muszą popracować, a następnie wprowadzają wyniki każdego ucznia i każdego zadania z testu do specjalnego programu. Kiedy już wszyscy uczestnicy projektu wprowadzą wyniki swoich uczniów, nauczyciele otrzymują drogą elektroniczną raporty z poszczególnych klas i zadań testowych. Dzięki nim mamy możliwość porównania nie tylko wyników swoich klas, ale i wyników ogólnopolskich. Daje to możliwość zwiększenia efektywności nauczania i uczenia się, podnosi poziom kształcenia, stwarza uczniom możliwości nieustannego rozwijania się i dążenia do sukcesu.
W I okresie roku szkolnego 2020/2021 przeprowadzono tylko jeden test diagnostyczny, gdyż ze względu na pandemię wydawnictwo GWO zawiesiło możliwość wprowadzania wyników i porównania   


  Szukaj   

Dziennik Internetowy
 

 

 CERTYFIKATY TRZYNASTKI 

certyfikat 


 wf z klasą - blog I edycja

 

wf z klasą - blog II edycja

 

wf z klasą - blog III edycja

 

 

Młodzi i media
- certyfikat
/ blog

 


ceryfikat

zobacz szczegóły

 

certyfikat
zobacz szczegóły

 

PROJEKTY,
PROGRAMY,
AKCJE

W "13"
  

 

 InstaLing.pl

Nauka języków prosta

 

 

 

 

 zobacz szczegóły

akcje w SP 13

 

 

Internetowy Teatr
Telewizji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dziennik Internetowy
 

 

 CERTYFIKATY TRZYNASTKI 

certyfikat 


 wf z klasą - blog I edycja

 

wf z klasą - blog II edycja

 

wf z klasą - blog III edycja

 

 

Młodzi i media
- certyfikat
/ blog

 


ceryfikat

zobacz szczegóły

 

certyfikat
zobacz szczegóły

 

PROJEKTY,
PROGRAMY,
AKCJE

W "13"
  

 

 InstaLing.pl

Nauka języków prosta

 

 

 

 

 zobacz szczegóły

akcje w SP 13

 

 

Internetowy Teatr
Telewizji