27 września 2021   
Szkoła Podstawowa nr 13 im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
 
 

 

Szkolne zestawy podręczników na rok szkolny 2021/2022


BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO
W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM


Wytyczne GIS, MZ i MEN dla szkół podstawowych edukacja wczesnoszkolna

PROCEDURA PRZEBYWANIA RODZICÓW I INNYCH OSÓB
NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 13  IM. STEFANA ROWIŃSKIEGO W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM


Film edukacyjny Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia

Wykaz szkolnych podręczników w roku szkolnym 2020/2021

ostrowska trzynastka na facebook

gazetka szkolna -  www.juniormedia.pl/redakcje/panel/zycie- trzynastki
Kwestionariusz na szczepienie osoby niepełnoletniej - kliknij

Drodzy Mieszkańcy Ostrowa Wielkopolskiego,

zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety w badaniu dotyczącym preferencji i opinii mieszkańców na temat  Ostrowa Wielkopolskiego . Wyniki badania będą pomocne w opracowaniu Strategii Rozwoju do roku 2030, która na kolejne lata wyznaczy priorytety i kierunki rozwojowe, poprzez wspólnie zdefiniowane i obrane najważniejszych cele, do których będziemy chcieli dążyć realizując nową politykę długoterminowego rozwoju Ostrowa Wielkopolskiego.

Badanie jest realizowane przez Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim przy wsparciu zewnętrznego i niezależnego eksperta, firmy Lider Projekt Sp. z o.o.
Ankietę można wypełnić poprzez widoczny QR code oraz osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim - biuro nr 313
Pragniemy zapewnić, że Państwa uczestnictwo w badaniu jest anonimowe.
Zachęcamy do aktywnego udziału w projekcie.
Zespół ds. opracowania projektu strategii.Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBzeWK5Bwt09DzPIEnH-8OMe3KkrPuaChKR3bzc4BE81qYXA/viewform?usp=sf_link
Piotr Młynarz
Wydział Rozwoju Miasta - Referat Obsługi Inwestorów
Telefon: +48 62 58 22 31

Aktualności 2020/2021
 

Marta Nowak z klasy 6a jest uzdolnioną uczennicą. Niewątpliwie jednym z jej talentów jest umiejętność wypowiedzi, nie tylko ustnej, ale i pisemnej. Potrafi budować fascynujące teksty, pełne nieoczekiwanych zwrotów akcji, różnorodnych bohaterów, ciekawych przygód i dialogów.
Swoje umiejętności zaprezentowała, biorąc udział w XXIV Konkursie Literackim im. Marii Konopnickiej organizowanym przez Szkołę Podstawową nr 10 w Kaliszu pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Kalisza, pana Krystiana Kinastowskiego. Warunkiem uczestnictwa było przesłanie własnego utworu o dowolnej tematyce. Marta, specjalnie do konkursu, stworzyła opowiadanie, które zatytułowała: „Spotkanie w lesie”.
Jury konkursu dostrzegło talent naszej uczennicy i przyznało jej wyróżnienie.
Serdecznie gratulujemy Marcie i życzymy kolejnych sukcesów!

  


W czerwcu oficjalnie klasa III B wraz z wychowawcą otrzymała certyfikat ukończenia projektu Czytam z klasą – Lekturki spod chmurki, nad którym pracowaliśmy od października 2020 r do czerwca 2021 r. W ramach  prac nad projektem klasa przeczytała trzy dodatkowe lektury: „Kapelusz Pani Wrony”, „Baśnie” oraz „Co słonko widziało”. Dziś za swoją pracę otrzymaliśmy potwierdzenie wykonania zadania, a tym samym ukończenia całego projektu.

    


Dnia 11.06, uczniowie klas 4-8 wzięli udział w podsumowaniu szkolnego projektu "Wiosna w Europejskich Barwach". Każdy uczeń miał okazję przekonać się czy faktycznie uważał podczas wyświetlania prezentacji na godzinach wychowawczych 🙂.  Podsumowanie odbyło się za pośrednictwem platformy Kahoot, w formie quizu weryfikującego wiedzę na temat opracowanych przez klasy krajów. Pytania były ułożone na podstawie przesłanych przez klasy prezentacji.  Trzeba przyznać, że humory dopisywały 🙂.

  


Podczas zajęć zdalnych uczniowie mogli korzystać z aplikacji PixBlock. W czasie zajęć uczniowie zapoznali się z językiem Python. Rozwiązując krótkie zagadki logiczne, układając bloki kolorowych instrukcji poznawali język python. Każda kolejna zagadka wprowadzała uczniów do coraz bardziej zaawansowanego pojęcia programowania.
W czasie nauki stacjonarnej uczniowie pracowali z robotem Photon i aplikacją Photon Draw. W tym interfejsie tworzyliśmy ruchy robota poprzez rysowanie palcem ścieżki na ekranie dotykowym. Do narysowanej drodze można dodać instrukcje, w których robot będzie: wydawał dźwięk, zmieniał kolor.
Stworzenie takiej sekwencji jest proste – wymaga jedynie narysowania odpowiedniego kształtu i dodania poleceń oczekiwania na dotyk i zmiany koloru podświetlenia w węzłach ścieżki.
    


W tym roku szkolnym o kartę rowerową ubiegało się 66 uczniów. Uczniowie klasy czwartej przez cały rok na lekcjach techniki uczyli się przepisów ruchu drogowego dotyczących pieszych i rowerzystów, budowy i obsługi roweru oraz poznawali zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Do egzaminu przystąpili zatem zarówno czwartoklasiści, jak i piątoklasiści, którzy nie zdążyli przystąpić do egzaminów w ubiegłym roku. W części praktycznej uczniowie musieli wykazać się umiejętnością jazdy na rowerze zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Uczniowie, którym nie udało się uzyskać wystarczającej liczby punktów na zaliczenie testów teoretycznych  będą mogli powtórzyć egzamin w przyszłym roku.

  


Mistrzem tabliczki mnożenia w klasie 2a został BORYS BOŻEK🏆
Wicemistrzami: FILIP MAJCHAK I MICHALINKA KASPRZAK💪🏆👏
Gratulujemy.

  


Uczniowie klasy 2a w ramach utrwalenia wiadomość i z gramatyki wzięli udział w DYKTANDZIE BIEGANYM. Klasa podzieliła się na 3 drużyny. Jedna osoba pełniła funkcję pisarza, reszta zespołu była biegaczami. Musieli oni zapamiętać poprawność tekstu i przekazać je pisarzowi. Zabawa była wspaniała.

  


Uczniowie klasy 2a w roku szkolnym 2020/2021 realizowali innowację pedagogiczną
"EKSPERYMENTY MAŁE I DUŻE DZIEJĄ SIĘ NIE TYLKO W NATURZE".
 Dzieci samodzielnie wyciągały wnioski z przeprowadzanych eksperymentów i brały aktywny udział. Wykazały się twórczą postawą, dociekliwością i wytrwałością potrzebną do osiągnięcia celu. Uczniowie rozwijali kreatywne myślenie, doskonaliły pamięć i koncentrację.

  


Klasa 2a wykonała wszystkie zadania
z II edycji MIĘDZYNARODOWEGO PROJEKTU EDUKACYJNEGO
"Czytam z klasą- lekturki spod chmurki"

    


Klasa 2a zakończyła realizację II edycji MIĘDZYNARODOWEGO PROJEKTU EMOCJA i otrzymała certyfikaty. Projekt składał się z V modułów:
I moduł KREATYWNOŚĆ
II moduł WYOBRAŹNIA
III moduł MOC SŁÓW
IV moduł  EMPATIA
V moduł ODWAGA

  


Strona 4 z 28First   Previous   1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  Next   Ostatni   
  Szukaj   

Dziennik Internetowy
 

 

 CERTYFIKATY TRZYNASTKI 

certyfikat 


 wf z klasą - blog I edycja

 

wf z klasą - blog II edycja

 

wf z klasą - blog III edycja

 

 

Młodzi i media
- certyfikat
/ blog

 


ceryfikat

zobacz szczegóły

 

certyfikat
zobacz szczegóły

 

PROJEKTY,
PROGRAMY,
AKCJE

W "13"
  

 

 InstaLing.pl

Nauka języków prosta

 

 

 

 

 zobacz szczegóły

akcje w SP 13

 

 

Internetowy Teatr
Telewizji