28 września 2021   
Szkoła Podstawowa nr 13 im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
O projekcie
 

Zajęcia pozalekcyjne z programowania Dzieci podczas zajęć mają okazję pracować z Ozbotam oraz robotem Photon. Praca z Ozobotami oraz robotami Photon przyzwyczaja uczniów do projektowego podejścia do pracy: otrzymują konkretny problem do rozwiązania za pomocą dostępnych narzędzi, tj. robota i komend.
Cel:
Poznanie i wykorzystanie Robotów Photon
Poznaje robota Photon oraz aplikację Photon do programowania robota.
Ćwiczy umiejętność korzystania z tabletu.
Definiuje i analizuje problemy (sterowanie robotem po podłodze i macie).
Tworzy algorytmy za pomocą bloczków tekstowych, umie tworzyć instrukcje do sterowania robotem po macie.

Zajęcia pozalekcyjne z programowania Dzieci podczas zajęć mają okazję pracować z Ozbotam oraz robotem Photon. Praca z Ozobotami oraz robotami Photon przyzwyczaja uczniów do projektowego podejścia do pracy: otrzymują konkretny problem do rozwiązania za pomocą dostępnych narzędzi, tj. robota i komend.
Cel:
Poznanie i wykorzystanie Robotów Photon
Poznaje robota Photon oraz aplikację Photon do programowania robota.
Ćwiczy umiejętność korzystania z tabletu.
Definiuje i analizuje problemy (sterowanie robotem po podłodze i macie).
Tworzy algorytmy za pomocą bloczków tekstowych, umie tworzyć instrukcje do sterowania robotem po macie.

Galeria
 
Ostatnie zdjęcia
Artykuły
 

Podczas zajęć zdalnych uczniowie mogli korzystać z aplikacji PixBlock. W czasie zajęć uczniowie zapoznali się z językiem Python. Rozwiązując krótkie zagadki logiczne, układając bloki kolorowych instrukcji poznawali język python. Każda kolejna zagadka wprowadzała uczniów do coraz bardziej zaawansowanego pojęcia programowania.
W czasie nauki stacjonarnej uczniowie pracowali z robotem Photon i aplikacją Photon Draw. W tym interfejsie tworzyliśmy ruchy robota poprzez rysowanie palcem ścieżki na ekranie dotykowym. Do narysowanej drodze można dodać instrukcje, w których robot będzie: wydawał dźwięk, zmieniał kolor.
Stworzenie takiej sekwencji jest proste – wymaga jedynie narysowania odpowiedniego kształtu i dodania poleceń oczekiwania na dotyk i zmiany koloru podświetlenia w węzłach ścieżki.
    


  Szukaj   

Dziennik Internetowy
 

 

 CERTYFIKATY TRZYNASTKI 

certyfikat 


 wf z klasą - blog I edycja

 

wf z klasą - blog II edycja

 

wf z klasą - blog III edycja

 

 

Młodzi i media
- certyfikat
/ blog

 


ceryfikat

zobacz szczegóły

 

certyfikat
zobacz szczegóły

 

PROJEKTY,
PROGRAMY,
AKCJE

W "13"
  

 

 InstaLing.pl

Nauka języków prosta

 

 

 

 

 zobacz szczegóły

akcje w SP 13

 

 

Internetowy Teatr
Telewizji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dziennik Internetowy
 

 

 CERTYFIKATY TRZYNASTKI 

certyfikat 


 wf z klasą - blog I edycja

 

wf z klasą - blog II edycja

 

wf z klasą - blog III edycja

 

 

Młodzi i media
- certyfikat
/ blog

 


ceryfikat

zobacz szczegóły

 

certyfikat
zobacz szczegóły

 

PROJEKTY,
PROGRAMY,
AKCJE

W "13"
  

 

 InstaLing.pl

Nauka języków prosta

 

 

 

 

 zobacz szczegóły

akcje w SP 13

 

 

Internetowy Teatr
Telewizji